THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old May 25, 2009, 7:16pm   #11
Santee
Grinder

Santee's Avatar

Santee is a name known to allSantee is a name known to allSantee is a name known to allSantee is a name known to allSantee is a name known to allSantee is a name known to all

Quote:
Originally Posted by poochie View Post
ich wär auch dabei, 20$ passt
Quote:
Originally Posted by xxFrankS86xx View Post
also ich finds mit dem draft ne gute idee, schließe mich aber der mehrheit dann an
Beides gilt auch für mich!

Ich weiß, dass ich nicht weiß.
(Sokrates)
Santee est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old May 26, 2009, 5:27pm   #12
JustinShape
glückssüchtig

JustinShape's Avatar

JustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond repute

So dabei sind bisher:

Frank
Keule
Burns
Twork
poochie
Schnarten
Santee
Justinshape
Civstar

$20 war die einstimmige Meinung bisher. Wie wollen wir die Abwicklung machen? Würde vorschlagen am Ende oder will jemand Schatzmeister machen?

Gegen den Draft hat sich bisher nur Burns ausgesprochen, deshalb würd ich ihn nach jetzigem Stand durchführen. Ich würde die Auslosung morgen 19 Uhr vornehmen und hier online stellen, wenn das für alle ok ist.

Quote:
Originally Posted by CMBurns View Post
Und ME könntest du auch dazu nehmen, dann ist eben die Top-Stufe Final Table.
Wenn wir den Main Event mit reinnehmen wollen, können wir auch nach Chipcount abrechnen?!?!

Last edited by JustinShape; May 27, 2009 at 3:19pm.
JustinShape est déconnecté   Reply With Quote
Old May 26, 2009, 5:29pm   #13
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

bin auch dabei

bin gegen draft

bin für seperates ME Tippspiel wie letztes mal
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old May 26, 2009, 5:36pm   #14
JustinShape
glückssüchtig

JustinShape's Avatar

JustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by CivSTAR View Post
bin auch dabei

bin gegen draft

bin für seperates ME Tippspiel wie letztes mal
Civstar, musst du hier wieder alles durcheinanderbringen? Was meinen die anderen?
JustinShape est déconnecté   Reply With Quote
Old May 26, 2009, 5:51pm   #15
Twork
Professional

Twork's Avatar

Twork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Twork
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by JustinShape View Post
Civstar, musst du hier wieder alles durcheinanderbringen? Was meinen die anderen?
ich bin für den Draft und dafür das wir das ME extra machen.
Quote:
Originally Posted by CBone View Post
Isses definitiv, ich habe nicht enthusiastisch mit dem Penis auf dem Callbutton rumgehämmert.
Twork est déconnecté   Reply With Quote
Old May 26, 2009, 6:15pm   #16
Schnarten
Doyle Look-alike

Schnarten will become famous soon enoughSchnarten will become famous soon enough
Send a message via ICQ to Schnarten

ME extra zu nehmen hört sich nicht schlecht an.

Ob draft oder nicht is mir egal, da beuge ich mich der Mehrheit.
Schnarten est déconnecté   Reply With Quote
Old May 26, 2009, 7:18pm   #17
Santee
Grinder

Santee's Avatar

Santee is a name known to allSantee is a name known to allSantee is a name known to allSantee is a name known to allSantee is a name known to allSantee is a name known to all

[x] Draft

[x] Mainevent extra

Ich weiß, dass ich nicht weiß.
(Sokrates)
Santee est déconnecté   Reply With Quote
Old May 27, 2009, 12:02am   #18
xxFrankS86xx
MTT/SNG

xxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond reputexxFrankS86xx has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to xxFrankS86xx Send a message via Skype™ to xxFrankS86xx

Quote:
Originally Posted by Santee View Post
[x] Draft

[x] Mainevent extra
this

xxFrankS86xx est déconnecté   Reply With Quote
Old May 27, 2009, 11:26am   #19
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

iwie finde ich das mit dem Draft ein wenig "unfair" für denjenigen, der als letztes dran ist. würde das um der Fairness willen gerne so machen:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
9
8
7
6
5
4
3
2
1
1
2
3
4
5
6
7
8
9

usw, dann is der Nachteil nicht ganz so krass nach meinem empfinden
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old May 27, 2009, 12:29pm   #20
CMBurns
Excellent....

CMBurns's Avatar

CMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond reputeCMBurns has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by CivSTAR View Post
....nicht ganz so krass nach meinem empfinden
find ich gut. Von mir aus auch ME extra, will ja eh keiner meine Vorschläge annehmen

Dann bin ich auch für Draft, aber nach CivStars Algorithmus.

http://www.pokertips.org/forums/show...0&postcount=44
================================================== =
Quote:
Originally Posted by Kenji View Post
CMBurns hast du noch einen Termin frei, nachdem du Phill Ivey gecoached hast?
Ich will auch so eine Art Chuck Norris im Onlinepoker werden.
CMBurns est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules