THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Nov 29, 2009, 6:06pm   #1
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!
Default Rückblick November 2009

Ich beenden hiermit offiziell den Monat November für mich. Was ich die letzten drei Tage noch an Staub fressen durfte... lächerlich...

Cashgame: +$83
Rakeback: +$124

----------------------
Gesamt: +$207

Meine Ziele für November waren:

[ ] 20k+ Hände
18k Hände waren es am Ende. Die gespielte Zeit war dafür in Ordnung, da ich ja viel HeadsUp gespielt habe und ich da an max. 2 Tischen spiele, meistens sogar nur einen.

[x] Profit
Hätte mehr sein können/sollen.

[x] Nächster NL100 Shot
Einen kurzen Shot hab ich gemacht, beim HU wollte ich dann aber doch lieber mal auf NL50 bleiben, bis ich es halbwegs kann.

[x] Nicht auf NL25 absteigen müssen
yaaaaaay...

Last edited by Feroc; Nov 30, 2009 at 8:41am.
Feroc est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Nov 29, 2009, 6:19pm   #2
LilPokerGirlie
Brofessional

LilPokerGirlie has a reputation beyond reputeLilPokerGirlie has a reputation beyond reputeLilPokerGirlie has a reputation beyond reputeLilPokerGirlie has a reputation beyond reputeLilPokerGirlie has a reputation beyond reputeLilPokerGirlie has a reputation beyond reputeLilPokerGirlie has a reputation beyond reputeLilPokerGirlie has a reputation beyond reputeLilPokerGirlie has a reputation beyond reputeLilPokerGirlie has a reputation beyond reputeLilPokerGirlie has a reputation beyond repute

Bin zwar noch nicht ganz fertig, aber ...

Quote:
Originally Posted by LilPokerGirlie View Post
[X] SilverStar clearen!

Last edited by LilPokerGirlie; Nov 29, 2009 at 6:46pm.
LilPokerGirlie est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 29, 2009, 6:43pm   #3
Loco1887
Brunson

Loco1887 is just really niceLoco1887 is just really niceLoco1887 is just really niceLoco1887 is just really niceLoco1887 is just really nice

fast durchgehend 8tabling

6045 hands 10/20
61738 hands 5/10
20763 hands 3/6

dazu noch 9,5k rakeback.

hat meiner BR gut getan, dass ich meine zivistelle wechseln musste und jetzt nurnoch durchschnittlich 9 statt 39,5 stunden die woche arbeiten muss

Last edited by Loco1887; Nov 29, 2009 at 6:46pm.
Loco1887 est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 29, 2009, 6:46pm   #4
Tompson
orly?

Tompson's Avatar

Tompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond reputeTompson has a reputation beyond repute

wow, vnh locco

Tompson est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 29, 2009, 6:47pm   #5
eggert
Grinder

eggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant future

Loco = Bubble Boy 2!

Gratz Loco!
eggert est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 29, 2009, 6:59pm   #6
sashstar
Professional

sashstar's Avatar

sashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond repute

OMG!!!
ich kotze vor neid !
Old Nov 29, 2009, 7:02pm   #7
Wheelie
Professional

Wheelie's Avatar

Wheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond reputeWheelie has a reputation beyond repute

wie kann man nur loco und bubbleboy paaren? die frucht sperren wir ein und lassen sie für uns 24/7 ihr komisches geniepoker abrattern.
Old Nov 29, 2009, 7:07pm   #8
Loco1887
Brunson

Loco1887 is just really niceLoco1887 is just really niceLoco1887 is just really niceLoco1887 is just really niceLoco1887 is just really nice

ich nehme übrigens immernoch regelmäßig coaching bei bubbleboy und wäre ohne ihn NIEMALS auf nl1k gekommen, nur so als anmerkung ^^
Loco1887 est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 29, 2009, 7:14pm   #9
Slottinho
Grinder

Slottinho's Avatar

Slottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond reputeSlottinho has a reputation beyond repute

Dude, that's too much!
Ich konnt ja mit BBs 40k Graph leben, aber jetz 70k? WTF!?

Und dann die Krönung: Zivi!!! 9 Stunden-Woche!!!!!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

Neid xD
Slottinho est déconnecté   Reply With Quote
Old Nov 29, 2009, 7:18pm   #10
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Loco1887 View Post
fyp
big gratz!

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules