THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old May 31, 2010, 8:05am   #1
Snaky
Grinder

Snaky's Avatar

Snaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to behold
Default Monatsrückblick Mai 2010

Hi PTips. Wie war euer Mai?

Hier der Ziele Thread: http://www.pokertips.org/forums/showthread.php?t=74417

Nachdem ich die erste Monatshälfte im Urlaub war, und nicht gepokert habe, gabs in der zweiten Monatshälfte mein Comeback:

Ist mein bestes Cashgame Ergebnis bisher.

Poker ist wie 9Live. Man sollte auf keinen Fall zu viel callen.
Quelle: unbekannt

Last edited by Snaky; May 31, 2010 at 8:16am.
Snaky est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old May 31, 2010, 8:22am   #2
poochie
Professional

poochie's Avatar

poochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond reputepoochie has a reputation beyond repute
Send a message via Skype™ to poochie

man sollte mal in ner statistik untersuchen wie überdurchschnittlich gut jeder erste gepostete monatsgraph in den rückblick-threads ausfällt...
poochie est déconnecté   Reply With Quote
Old May 31, 2010, 8:29am   #3
HarryX
Varianzopfer

HarryX's Avatar

HarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond repute

Bissl Gewinn gemacht, viel Arbeit, somit sehr wenig gespielt.

my Pokerface:

HarryX est déconnecté   Reply With Quote
Old May 31, 2010, 8:36am   #4
AllPartyAce
somewhat retired

AllPartyAce's Avatar

AllPartyAce has a reputation beyond reputeAllPartyAce has a reputation beyond reputeAllPartyAce has a reputation beyond reputeAllPartyAce has a reputation beyond reputeAllPartyAce has a reputation beyond reputeAllPartyAce has a reputation beyond reputeAllPartyAce has a reputation beyond reputeAllPartyAce has a reputation beyond reputeAllPartyAce has a reputation beyond reputeAllPartyAce has a reputation beyond reputeAllPartyAce has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Snaky View Post
Hi PTips. Wie war euer Mai?

Hier der Ziele Thread: http://www.pokertips.org/forums/showthread.php?t=74417

Nachdem ich die erste Monatshälfte im Urlaub war, und nicht gepokert habe, gabs in der zweiten Monatshälfte mein Comeback:

Ist mein bestes Cashgame Ergebnis bisher.
Snaky spielt das varianzärmste poker der ganzen welt ... hab noch nie n graphen mit swing von dir gesehn!
AllPartyAce est déconnecté   Reply With Quote
Old May 31, 2010, 8:38am   #5
Snaky
Grinder

Snaky's Avatar

Snaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to beholdSnaky is a splendid one to behold

Quote:
Originally Posted by poochie View Post
man sollte mal in ner statistik untersuchen wie überdurchschnittlich gut jeder erste gepostete monatsgraph in den rückblick-threads ausfällt...
Ist jetzt nicht so signifikant, wie man denkt. Sind auch mal Break-Even Ergebnisse dabei. Man könnte auch noch untersuchen, wie die Ergebnisse im Verhältnis zum Tagesdatum sind. Umso früher der Thread eröffnet wird, desto besser ist das Ergebnis des OP.

Old May 31, 2010, 8:51am   #6
Snaky
Grinder

Snaky's Avatar

Quote:
Originally Posted by AllPartyAce View Post
Snaky spielt das varianzärmste poker der ganzen welt ... hab noch nie n graphen mit swing von dir gesehn!
Hier wunschgemäß ein paar Graphen von mir mit Swings:
http://www.pokertips.org/forums/show...&postcount=731

Old May 31, 2010, 9:22am   #7
methos
Professional

methos's Avatar

methos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud ofmethos has much to be proud of

Dafür das es nur 5.20$ tournaments sind liefs ganz gut. Der Absturz am Schluß hätte aber nicht unbedingt sein müssen.

methos est déconnecté   Reply With Quote
Old May 31, 2010, 9:59am   #8
Feroc
River Pirate

Feroc's Avatar

Feroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond reputeFeroc has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Feroc
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Ich hab es im Mai auf genau eine Session gebracht.

+$30
Old May 31, 2010, 10:05am   #9
darkcore
disgraceful fuk

darkcore's Avatar

darkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond reputedarkcore has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to darkcore

mein mai war rot

:/
darkcore est déconnecté   Reply With Quote
Old May 31, 2010, 10:13am   #10
Saltwaterjoe
Wal

Saltwaterjoe's Avatar

Saltwaterjoe has a reputation beyond reputeSaltwaterjoe has a reputation beyond reputeSaltwaterjoe has a reputation beyond reputeSaltwaterjoe has a reputation beyond reputeSaltwaterjoe has a reputation beyond reputeSaltwaterjoe has a reputation beyond reputeSaltwaterjoe has a reputation beyond reputeSaltwaterjoe has a reputation beyond reputeSaltwaterjoe has a reputation beyond reputeSaltwaterjoe has a reputation beyond reputeSaltwaterjoe has a reputation beyond repute

Worst month ever. Zweiter Minusmonat überhaupt!
Über -10k und auch über -10k EV gelaufen. (alles Cashgame, siehe Blog)

Werde nur noch MTTs spielen.....

Falls jemand an einem permanenten MTT-Stacking interessiert ist, gerne ein Vorschlag per PM.

Noch reicht meine Bankroll, aber da ich vom Pokern lebe, hätte ich gerne finanziell etwas Luft.

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules