THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jul 01, 2010, 8:17pm   #1
besoffski01
insane

besoffski01's Avatar

besoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to besoffski01
Default NL50 SH - AA auf J97, turn-donkbet

keine besonderen reads oder history...
frag mich nur ob er hier sowas auch mit AJ KJ machen kann?! Insgesamt glaube ich dass der turn nur seltenst seine Hand improved, as played shove?

Ich mein ich kann ihm hier schlecht ne 99 JJ 77 only range geben ?!

$0.25/$0.50 No Limit Holdem
4 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
CO kartheart ($76.70) 23 / 13 / 1.6, 3bet 5.0, ft3bet 67 %, wts 31 %, w$sd 59% in 461 Hands
BTN Hero ($49.50)
SB IPushForInfo ($107.70)
BB sthlm_shidoo ($50)

Pre-Flop: ($0.75, 4 players) Hero is BTN
kartheart raises to $1.75, Hero raises to $6, 2 folds, kartheart calls $4.25

Flop: ($12.75, 2 players)
kartheart checks, Hero bets $8, kartheart calls $8

Turn: ($28.75, 2 players)
kartheart bets $11
besoffski01 est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jul 01, 2010, 8:21pm   #2
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

Hey, das ist ein 3Bet Spot. Never ever fold ich hier.
Aber why pushaments? Ich call das down.
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 01, 2010, 11:34pm   #3
FishersFritz
Mz Mz Mz Baby!

FishersFritz's Avatar

FishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond repute
Send a message via Skype™ to FishersFritz

Quote:
Originally Posted by matpio View Post
Ich call das down.
Meinst etwa der folded noch?

Wenn er hier noch folded spielt er am River wohl auch unimproved c/f.
FishersFritz est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 02, 2010, 7:00am   #4
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

Quote:
Originally Posted by FishersFritz View Post
Meinst etwa der folded noch?

Wenn er hier noch folded spielt er am River wohl auch unimproved c/f.
Keine Ahnung ob er noch foldet. Aber wenn er zumindest noch einen kleinen Teil an Bluffs drin hat wirst du sie mit einem push rausfolden. Und da wir eh nicht mehr folden halte ich einen calldown für besser.
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Jul 02, 2010, 9:28am   #5
lejean80
2k12

lejean80's Avatar

lejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond repute

Er hat halt JJ oder 99 und möchte nicht, dass Du am turn behind checkst. Er möchte aber auch nicht, dass Du irgendwas marginales foldest, also bettet er so klein.

Naja, vielleicht er aber auch dämlich gespielte KK/QQ, also fold is nicht. Würd's einfach down callen. Draws mit nennenswerter equity hat er hier mMn so gut wie nie, also ist es WA/WB und wir haben keinen Grund zu protecten.
Old Jul 02, 2010, 6:21pm   #6
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

wenn er nicht besonders gut ist, wo 23/13 definit dazu gehoert, dann kann der hier 9x TT Jx und auch T8 QT fd haben.

allerdings hat er keine bluffs (@mat, ohne equity!) weil er flop c/c spielt.

jam rein und hoff er callt 9x, andere option gibt es nicht, da er immer outs hat.

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules