THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Aug 05, 2010, 4:01pm   #1
Wesker
a'lfi hartkor

Wesker's Avatar

Wesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Wesker
Default [NL10 SH]AA vs reg und donk

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
5 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
Hero ($16.82)
CO ($9.35)
BTN ($10.15)
SB ($10.26)
BB ($9.31)

Pre-Flop: ($0.15, 5 players) Hero is UTG
Hero raises to $0.40, 1 fold, BTN raises to $1.20, SB calls $1.15, 1 fold, Hero ?

BTN ist nen villain mit TAG Tendenzen: 21/17 3bet: 7 fold to 3bet 55 aber nur 600 Hände
SB ist target mit 63/20. Hab direkt die Hand davor dem donk 70BBs abgenommen mit TPTK vs TPNK. Kann sein das er auf tilt ist, kann aber auch nicht sein. ist halt nen Vollpfosten.

Nun ist die Frage was ich am besten mache. 4bet oder nur call? In der Regel will ich SB`s Stack, kann mich aber auch mit nem 300BB Pot anfreunden.

Call ich nur, gebe ich SB die Möglichkeit am Flop zu spazzen und BTN wird meistens folden. 3bette ich preflop gebe ich BTN die Möglichkeit mit seinen AQ+ zu spazzen.

edith: möp, falscher gedankengang zum schluss

Last edited by Wesker; Aug 05, 2010 at 4:07pm.
Wesker est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Aug 05, 2010, 4:04pm   #2
Twork
Professional

Twork's Avatar

Twork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond reputeTwork has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Twork
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

4-betten. Glaube nicht das das hier ein Spot ist um tricky zu werden gegen voll donk und NL10 Reg.
Quote:
Originally Posted by CBone View Post
Isses definitiv, ich habe nicht enthusiastisch mit dem Penis auf dem Callbutton rumgehämmert.
Twork est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 05, 2010, 4:06pm   #3
FishersFritz
Mz Mz Mz Baby!

FishersFritz's Avatar

FishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond reputeFishersFritz has a reputation beyond repute
Send a message via Skype™ to FishersFritz

4bet. Nich zu groß. Der callt noch mal. Und verpasst eh meistens den Flop.
Der Reg is auch nich light gegen UTG.
FishersFritz est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 05, 2010, 4:08pm   #4
Loder89
Gambler

Loder89 has a brilliant futureLoder89 has a brilliant futureLoder89 has a brilliant futureLoder89 has a brilliant futureLoder89 has a brilliant futureLoder89 has a brilliant futureLoder89 has a brilliant futureLoder89 has a brilliant futureLoder89 has a brilliant futureLoder89 has a brilliant futureLoder89 has a brilliant future

2,80-3,10 würd ich machen
Loder89 est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 05, 2010, 4:17pm   #5
Wesker
a'lfi hartkor

Wesker's Avatar

Wesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond reputeWesker has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to Wesker

Quote:
Originally Posted by Twork View Post
4-betten. Glaube nicht das das hier ein Spot ist um tricky zu werden gegen voll donk und NL10 Reg.
Denke ich eigentlich auch. Hatte nur mal nen ähnlichen Spot da hat es sich gelohnt nen bisschen tricky zu sein. Hab aber kein Plan mehr wie die Konstellation war.

Quote:
Originally Posted by FishersFritz View Post
4bet. Nich zu groß. Der callt noch mal. Und verpasst eh meistens den Flop.
Der Reg is auch nich light gegen UTG.
Tja, ich denke auch jedes mal das die "Regs" halbwegs denken/wissen was sie tun etc. Mit dem Gedankengang owne ich mich jedes mal selber. Wahrscheinlich ist mein Image einfach nur im Arsch das man gegen mich spielen kann wie man möchte

Quote:
Originally Posted by Loder89 View Post
2,80-3,10 würd ich machen
Da stimmt zumindest meine Betsize
Old Aug 06, 2010, 11:18am   #6
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

4bet klar

aber call ist auch nicht so schlecht, wir haben super relative posi, BTN cbettet, dann kann der fish callen/raisen, und dann shippen wir. Also besonders wenn BTN cbet-happy ist, ist nur callen auch ne alternative.

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules