THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Aug 10, 2010, 8:03am   #11
wolfcastle
Grinder

wolfcastle's Avatar

wolfcastle has a reputation beyond reputewolfcastle has a reputation beyond reputewolfcastle has a reputation beyond reputewolfcastle has a reputation beyond reputewolfcastle has a reputation beyond reputewolfcastle has a reputation beyond reputewolfcastle has a reputation beyond reputewolfcastle has a reputation beyond reputewolfcastle has a reputation beyond reputewolfcastle has a reputation beyond reputewolfcastle has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to wolfcastle

Ich denke die Klagemauer wird leerer ohne dich. Ich fände es gut wenn du nen Fragethread aufmachen würdest. Gibt bestimmt ne Menge Dinge die einige hier über deine Pokerlaufbahn wissen wollen.

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Aug 10, 2010, 8:51am   #12
Schrödinger
Grinder

Schrödinger's Avatar

Schrödinger has a reputation beyond reputeSchrödinger has a reputation beyond reputeSchrödinger has a reputation beyond reputeSchrödinger has a reputation beyond reputeSchrödinger has a reputation beyond reputeSchrödinger has a reputation beyond reputeSchrödinger has a reputation beyond reputeSchrödinger has a reputation beyond reputeSchrödinger has a reputation beyond reputeSchrödinger has a reputation beyond reputeSchrödinger has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by Jenson View Post
joar, mach ma bitte ;)
Quote:
Originally Posted by CMBurns View Post
Wie im anderen Thread schon erwähnt: mich würde mal ein Bericht interessieren, wenn Du Zeit und Lust dazu hast.

Also wenn Du deine Limitskills jetzt nicht mehr benötigst, ich könnt gut welche gebrauchen...

Gruß Tobi
Old Aug 10, 2010, 11:26am   #13
sashstar
Professional

sashstar's Avatar

sashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond reputesashstar has a reputation beyond repute

hau rein alter geselle
Old Aug 11, 2010, 12:18pm   #14
gustavv
High Roller

gustavv's Avatar

gustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond reputegustavv has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by wolfcastle View Post
Ich fände es gut wenn du nen Fragethread aufmachen würdest.

Ich persönlich glaube nicht, dass das wirklich soviele interessiert. Falls jemand irgendetwas bestimmtes wissen möchte, kann er mir (wie vorher auch schon) einfach eine PM schicken.

Quote:
Kommentar:
Experte darf sich jeder nennen. Das Wort ist nicht geschützt. Also weisse bescheid? Euer Kommentar- Experte

Quote:
Seid ihr und ist das deutsche Volk entschlossen, wenn die Kanzlerin es befiehlt, zehn, zwölf und - wenn nötig - vierzehn und sechzehn Stunden täglich zu arbeiten und das Letzte herzugeben für den Euro?
gustavv est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 12, 2010, 1:55am   #15
Frufru
Hurn Poker

Frufru's Avatar

Frufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond reputeFrufru has a reputation beyond repute

Hab ich irgendwas verpasst? Gustavv hört ganz auf zum spielen? Was passiert dann mit den Chinesen, wie sollen die denn bitte dann ohne dich noch überleben können?

Understand and accept that poker is a game of high variance.
Frufru est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 12, 2010, 7:23am   #16
Aces_High
Professional

Aces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond repute

Gl mit allem was du zukünftig machst. Ich hoffe du bleibst dem Forum noch ne weile erhalten da du immer ein sehr gut informierter und ehrlicher Poster warst.
Old Aug 12, 2010, 8:00am   #17
Theoderich der Große
rebuild@Ongame/orloose

Theoderich der Große's Avatar

Theoderich der Große has a brilliant futureTheoderich der Große has a brilliant futureTheoderich der Große has a brilliant futureTheoderich der Große has a brilliant futureTheoderich der Große has a brilliant futureTheoderich der Große has a brilliant futureTheoderich der Große has a brilliant futureTheoderich der Große has a brilliant futureTheoderich der Große has a brilliant futureTheoderich der Große has a brilliant futureTheoderich der Große has a brilliant future

Quote:
Originally Posted by Frufru View Post
Hab ich irgendwas verpasst? Gustavv hört ganz auf zum spielen? Was passiert dann mit den Chinesen, wie sollen die denn bitte dann ohne dich noch überleben können?
Idem du 10/20 gegen sie spielst? Ist ja wohl obv

beschissene dreckspisse

corny: und wenn du 8.6k hands hast solltest du nicht seine verhurtenscheissstats posten sondern seine UTGstats du presslufthammer
Theoderich der Große est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 17, 2010, 9:11pm   #18
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Quote:
Originally Posted by Frufru View Post
Hab ich irgendwas verpasst? Gustavv hört ganz auf zum spielen?
this

wasn los gustavv?

oh und ot:
was soll mir lord krügers custom title sagen? hört der etwa auch mit pokern auf?

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 17, 2010, 10:09pm   #19
Lord_Krueger
Broke & Done

Lord_Krueger's Avatar

Lord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond reputeLord_Krueger has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by 2muchMONEY View Post
oh und ot:
was soll mir lord krügers custom title sagen? hört der etwa auch mit pokern auf?
Habs nicht lang durchgehalten ^^. War nur die letzten 2 Monate oder so *g* und da auch nicht wirklich. Aber Broke war ich zwischendrin wirklich komplett.

( Johann Nepomuk Nestroy )

http://lordk.pokertips.org visit my Blog
Lord_Krueger est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules