THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum

Go Back   PokerTips.org Forums > German Forums > Poker Allgemein

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Aug 22, 2010, 10:47am   #1
FLoA
River Rat

FLoA is an unknown quantity at this point
Default Bin ich ein loosing Player

Hi

hab schon 7 jahre gepokert und über 5K verloren. Zeichnet mich das als einen loosing Player aus oder ist das normal? Aber ich höre ja nicht auf, deswegen die Frage im Sinne der Langfristigkeit..

Last edited by FLoA; Aug 22, 2010 at 10:49am.
FLoA est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Aug 22, 2010, 11:31am   #2
Kanalratte
abc

Kanalratte's Avatar

Kanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond repute

Poste einfach mal deine Stats

Für so nen Assi aussem Pott is allet Ausland was man nicht über die A40 erreichen kann
Kanalratte est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 22, 2010, 12:07pm   #3
2muchMONEY
[♥] PTips

2muchMONEY's Avatar

2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute2muchMONEY has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to 2muchMONEY Send a message via AIM to 2muchMONEY Send a message via Yahoo to 2muchMONEY
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

losing nicht loosing.
ansonsten, yep.

By the Way , war ich in Uruguay hob von dort mein anderes Verhalten
-forum spammer

2muchMONEY est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 22, 2010, 12:08pm   #4
JustinShape
glückssüchtig

JustinShape's Avatar

JustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by FLoA View Post
hab schon 7 jahre gepokert und über 5K verloren. Zeichnet mich das als einen losing Player aus oder ist das normal?
ja und ja
JustinShape est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 22, 2010, 12:27pm   #5
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

kommt auf Samplesize usw an. wenn du nl5.000 spielst, und jedes Jahr 20 Hände, und bist nun 1 BuyIn Down, dann sagt das so absolut gar nix aus ;)
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 22, 2010, 12:48pm   #6
HarryX
Varianzopfer

HarryX's Avatar

HarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by FLoA View Post
Hi

hab schon 7 jahre gepokert und über 5K verloren. Zeichnet mich das als einen loosing Player aus oder ist das normal? Aber ich höre ja nicht auf, deswegen die Frage im Sinne der Langfristigkeit..
Du solltest mind. NL 200 spielen. Da respektiert man deine raises. Die micro donks sind so schlecht, da kannste gar nicht gewinnen.

Sag mir vorher bitte noch Bescheid wo du spielst und unter welchem SN.

my Pokerface:

HarryX est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 22, 2010, 12:52pm   #7
Kanalratte
abc

Kanalratte's Avatar

Kanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by HarryX View Post
Du solltest mind. NL 200 spielen. Da respektiert man deine raises. Die micro donks sind so schlecht, da kannste gar nicht gewinnen.

Sag mir vorher bitte noch Bescheid wo du spielst und unter welchem SN.

Du hast doch bestimmt nen guten Bodog-Deal für ihn über

Für so nen Assi aussem Pott is allet Ausland was man nicht über die A40 erreichen kann
Old Aug 22, 2010, 3:11pm   #8
dacult
Professional

dacult's Avatar

dacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond reputedacult has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

Diesmal fall ich nicht drauf rein. Diesmal antworte ich nicht
dacult est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 22, 2010, 3:54pm   #9
HarryX
Varianzopfer

HarryX's Avatar

HarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond reputeHarryX has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Kanalratte View Post
Du hast doch bestimmt nen guten Bodog-Deal für ihn über

Leider nein du Ratte.

Habe den Verrätern auch schon meine schönste Seite gezeigt.

my Pokerface:

HarryX est déconnecté   Reply With Quote
Old Aug 22, 2010, 4:33pm   #10
Kanalratte
abc

Kanalratte's Avatar

Quote:
Originally Posted by HarryX View Post

Leider nein du Ratte.

Habe den Verrätern auch schon meine schönste Seite gezeigt.
Schön auf die Fresse bekommen??

Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules