THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jun 16, 2010, 6:55pm   #1
whooosh
Grinder

whooosh's Avatar

whooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to behold
Default pokerliteratur zu verkaufen

hallo zusammen,

ich trenne mich von meinen pokerbüchern. im einzelnen sind das folgende titel:

sit'n go strategy $24,95
kill everyone $34,95
odds and probalities $24,95
52 tips for texas hold'em $19,95
small stakes hold'em $24,95
gettin started in hold'em $17.95
pot limit omaha poker $14.95
slotboom €19,95
hoh €29,90

hat jemand interesse an einem oder mehreren? dann bitte pm mit preisvorschlag an mich. first come, first served.

Last edited by whooosh; Jun 17, 2010 at 6:03pm.
whooosh est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jun 16, 2010, 8:24pm   #2
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

was stellst du dir preislich vor?

paketpreis, einzelpreis?

ist ja schon nen bunter mix, harrington1 auf deutsch und getting started sind mehr so die leichten anfaenger buecher, moshman und das PLO buch in der mitte eher etwas fortgeschrittener.

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Jun 16, 2010, 8:54pm   #3
whooosh
Grinder

whooosh's Avatar

whooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to beholdwhooosh is a splendid one to behold

gute frage.

also hier mal die neupreise (lt. buchruecken) zur orientierung:

sit'n go strategy $24,95
kill everyone $34,95
odds and probalities $24,95
52 tips for texas hold'em $19,95
small stakes hold'em $24,95
gettin started in hold'em $17.95
pot limit omaha poker $14.95
slotboom €19,95
hoh €29,90

als hausnummer schlage ich dann einfach mal 50% des neupreises bei einzelkauf vor. falls jemand mehr als ein buch nimmt, wirds natuerlich guenstiger.
Old Jun 17, 2010, 11:13am   #4
whooosh
Grinder

whooosh's Avatar

die ersten beiden buecher sind verkauft. ich habe es oben aktualisiert.
Old Jun 17, 2010, 2:24pm   #5
Aces_High
Professional

Aces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond repute

Ich würd das PLO Buch von Slotboom nehmen für 10$ +versand (neu bei amazon für 18$). Wenns ok ist pm mich einfach wohin ich das geld schicken soll.

Bin aber von jetzt bis Samstag mittag weg, würd mich dann Samstag melden.
Old Oct 11, 2010, 11:43am   #6
Aces_High
Professional

Aces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond reputeAces_High has a reputation beyond repute

Ich bin grad am ausräumen und will die 2 Bücher loswerden:

- No Limit Holdem Theory and Practice (Sklansky,Miller)
- Harrington on Cashgames Vol 1

5$ each incl. Versand

Edit: Vom Zustand her sehen sie schon gebraucht aus aber alle seiten sind noch drin^^

Last edited by Aces_High; Oct 11, 2010 at 12:26pm.
Aces_High est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules