THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jan 08, 2011, 12:13pm   #11
slap666
Doyle Look-alike

slap666's Avatar

slap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud of

ah ok, bin da aus anderen foren schlimmeres gewohnt.

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jan 08, 2011, 12:13pm   #12
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

ok, ich merk schon Justin wird dafür gewünscht, ziehe mich damit auch schon zurück^^
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 08, 2011, 12:42pm   #13
seidula
"not Erik"

seidula's Avatar

seidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by slap666 View Post
wtf? unruhe? ich hab mal wieder nix mitbekommen

Würde wohl auch für Justin voten, aber nur wenn er meine Wünsche umsetzt.
Civstar oder LeJean fänd ich auch ok.
Old Jan 08, 2011, 12:43pm   #14
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by CivSTAR View Post
ok, ich merk schon Justin wird dafür gewünscht, ziehe mich damit auch schon zurück^^
bitte nicht, wir müssen schon eine richtige Abstimmung haben, auch wenn das Ergebnis schon absehbar ist.
und (mind.) 2-3 User sollten schon zur Wahl stehen imo
Old Jan 08, 2011, 12:44pm   #15
Kanalratte
abc

Kanalratte's Avatar

Kanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond repute

Ich hätte auch Interesse, zumal mir das Forum in den 4 Jahren wo ich jetzt hier bin ziemlich ans Herz gewachsen ist

Oder bin ich zu abartig

Für so nen Assi aussem Pott is allet Ausland was man nicht über die A40 erreichen kann
Kanalratte est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 08, 2011, 12:50pm   #16
slap666
Doyle Look-alike

slap666's Avatar

slap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud of

will Justin überhaupt?
Old Jan 08, 2011, 12:51pm   #17
john_delay
underwhelmed

john_delay's Avatar

john_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond reputejohn_delay has a reputation beyond repute

oh, und ich hab da nochwas interessantes gefunden @Justin
http://www.pokertips.org/forums/show...17&postcount=3

und du weisst doch
Old Jan 08, 2011, 12:51pm   #18
raiseME
Brunson

raiseME's Avatar

raiseME has much to be proud ofraiseME has much to be proud ofraiseME has much to be proud ofraiseME has much to be proud ofraiseME has much to be proud ofraiseME has much to be proud ofraiseME has much to be proud ofraiseME has much to be proud ofraiseME has much to be proud ofraiseME has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by slap666 View Post
wtf? unruhe? ich hab mal wieder nix mitbekommen
Naja...darum ja in "...."....war halt ein ausdauernder Spammer (>50 Posts oder so) und keiner war da um den mal zu löschen.
Ist ja auch klar, wenn es nur einen aktiven deutschen Mod gibt.

Quote:
Originally Posted by CivSTAR View Post

NEIN........ich will ein schwarz/gelbes Forum
raiseME est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 08, 2011, 12:53pm   #19
Kanalratte
abc

Kanalratte's Avatar

Kanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond reputeKanalratte has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by raiseME View Post

NEIN........ich will ein schwarz/gelbes Forum

Hmmmm, die Farbe ist auch das einzige was da passt

Für so nen Assi aussem Pott is allet Ausland was man nicht über die A40 erreichen kann
Kanalratte est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 08, 2011, 12:53pm   #20
seidula
"not Erik"

seidula's Avatar

seidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond reputeseidula has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Kanalratte View Post
Oder bin ich zu abartig
no comment
Ship mir einfach ein paar $, dann vote ich für dich Ratte.
Reply

Bookmarks

Tags
moddom

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules