THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jan 17, 2011, 7:50pm   #1
jonni999
Professional

jonni999's Avatar

jonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud of
Send a message via ICQ to jonni999
Default PLO50 pre dessision

Villain spielte 14/10 aus UTG mit 25% 4bet (12fälle) fold to 3bet 17% auf 750 hände. Notes habe ich keine zu seinem preflopplay. Ist ein call in pos besser oder dann doch ein ship und alle 5 karten ansehen ? Die 8 ist zwar ein dangler, aber die hand ist denke ich dann doch zu stark für einen fold auf eine 4bet, oder ?

$0.25/$0.50 Pot Limit Omaha Hi
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG ($118)
Hero ($50.05)
CO ($56.50)
BTN ($69.27)
SB ($63.34)
BB ($49.66)

Pre-Flop: ($0.75, 6 players) Hero is UTG+1
UTG raises to $1.75, Hero raises to $6, CO calls $6, 3 folds, UTG raises to $24.75, $18.75 to Hero ($44.05)?

Quote:
wie man sovie heuken kann obwphlman winning oalyer ist wird mir ewig ein rätsel bleiben. fuck iff echt mal
jonni999 est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jan 17, 2011, 9:17pm   #2
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

ich bezweifle, dass das pre nen 3b gegen den ist. so nitty wie der ist, ist es auch klar, dass er prozentual mehr 4b spielt, weil seine range auch viel tighter ist, mit der er pre eröffnet
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 18, 2011, 6:11am   #3
Tiberius
Doyle Look-alike

Tiberius's Avatar

Tiberius has a reputation beyond reputeTiberius has a reputation beyond reputeTiberius has a reputation beyond reputeTiberius has a reputation beyond reputeTiberius has a reputation beyond reputeTiberius has a reputation beyond reputeTiberius has a reputation beyond reputeTiberius has a reputation beyond reputeTiberius has a reputation beyond reputeTiberius has a reputation beyond reputeTiberius has a reputation beyond repute

3bet find ich hier auch nicht so dolle.
ich call die 1.75 und hoffe, das der flop mir weiterhilft.
Tiberius est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 18, 2011, 6:59pm   #4
corny
Professional

corny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond reputecorny has a reputation beyond repute

+1 für flat pre. deine hand hat sooooooooo viele draws dominated wenn du action kriegst...+500 backdoor combos, etc etc
corny est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 20, 2011, 8:17am   #5
jonni999
Professional

jonni999's Avatar

jonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud ofjonni999 has much to be proud of
Send a message via ICQ to jonni999

Habe versucht das in meine Spielweise schon einzubauen. Wie ist es dann wenn einer noch hinter mir sitzt der dann squeeze freudig ist ?

@hand: Hatte dann hier geschippt und bare Kings beim Villain gesehen. Mit RR Trips 8 gewonnen.

Quote:
wie man sovie heuken kann obwphlman winning oalyer ist wird mir ewig ein rätsel bleiben. fuck iff echt mal
jonni999 est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules