THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Oct 13, 2011, 1:50am   #1
Stepi
pro trapper

Stepi's Avatar

Stepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond repute
Default JJ kurz nach der Bubble

16.50$ 360max - Bubble ist bei 36 left gerade geplatzt - ich bin 1. in Chips - average liegt bei ~30K

galician10 ist gerade neu an den Tisch gekommen

PokerStars Game #68887534742: Tournament #451550282, $15.00+$1.50 USD Hold'em No Limit - Level XIX (600/1200) - 2011/10/13 2:37:50 CET [2011/10/12 20:37:50 ET]
Table '451550282 35' 9-max Seat #8 is the button
Seat 1: zatoichi139 (26004 in chips)
Seat 2: IIrabauckeII (36949 in chips)
Seat 3: stepi80 (105972 in chips)
Seat 4: LancePurnell (27162 in chips)
Seat 5: andreos1988 (68503 in chips)
Seat 6: gmartinez4 (3037 in chips)
Seat 7: deanyido (20146 in chips)
Seat 8: Mortens25 (11300 in chips)
Seat 9: galician10 (51356 in chips)
zatoichi139: posts the ante 150
IIrabauckeII: posts the ante 150
stepi80: posts the ante 150
LancePurnell: posts the ante 150
andreos1988: posts the ante 150
gmartinez4: posts the ante 150
deanyido: posts the ante 150
Mortens25: posts the ante 150
galician10: posts the ante 150
galician10: posts small blind 600
zatoichi139: posts big blind 1200
*** HOLE CARDS ***
Dealt to stepi80 [ ]
IIrabauckeII: folds
stepi80: raises 1200 to 2400
LancePurnell: raises 24612 to 27012 and is all-in
andreos1988: folds
gmartinez4: folds
deanyido: folds
Mortens25: folds
galician10: raises 24194 to 51206 and is all-in
zatoichi139: folds
stepi80: ???

what to do?

Hand too strong to r/f, too weak to r/c, too strong to open-fold since pushing is massively +EV, so, by process of elimination, we arrive at my favorite play

ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq oʇ ƃuıoƃ ɯɐ ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ
Stepi est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Oct 13, 2011, 12:13pm   #2
matpio
ASS SPAMBOT

matpio's Avatar

matpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond reputematpio has a reputation beyond repute
Send a message via MSN to matpio

easy fold
matpio est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 13, 2011, 12:36pm   #3
JustinShape
glückssüchtig

JustinShape's Avatar

JustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond reputeJustinShape has a reputation beyond repute

ja fold imo
JustinShape est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 13, 2011, 1:34pm   #4
besoffski01
insane

besoffski01's Avatar

besoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond reputebesoffski01 has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to besoffski01

ist gegen ne "normale" range die er jamt sicherlich closish aber ich denke nicht dass er da 40BB mit 88 oder AQ oder so reinstellt deshalb muck ich wohl auch
besoffski01 est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 13, 2011, 3:04pm   #5
Malekith
Professional

Malekith's Avatar

Malekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond repute

Bei QQ wäre es schwieriger, hier denke ich ebenfalls easy fold.
Old Oct 13, 2011, 3:10pm   #6
Stepi
pro trapper

Stepi's Avatar

Stepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond reputeStepi has a reputation beyond repute

gut, ich dachte mir auch, dass es maximal nen Flip sein muss, und hab gefoldet

mit QQ wärs wohl echt close, auch weil mein Stack halt super-healthy is

Hand too strong to r/f, too weak to r/c, too strong to open-fold since pushing is massively +EV, so, by process of elimination, we arrive at my favorite play

Old Oct 13, 2011, 7:27pm   #7
eggert
Grinder

eggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant futureeggert has a brilliant future

imo fold! Mit QQ+ call ich das hier!
eggert est déconnecté   Reply With Quote
Old Oct 18, 2011, 7:14pm   #8
Stepi
pro trapper

Stepi's Avatar

achja, utg2 hatte TT, SB hatte AK, JJ hätte gehalten

hab bloß nochmal nachgefragt, weil danach einer im obs. chat meinte "snapcall" nachdem ich opengemucked hab

von der Turnierposition her ist dass aber nen fold imo, ich muss hier mit sonem deepen Stack nich die Hälfte gegen unknown riskieren

Old Oct 19, 2011, 11:48am   #9
Malekith
Professional

Malekith's Avatar

Malekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond reputeMalekith has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Stepi View Post
achja, utg2 hatte TT, SB hatte AK, JJ hätte gehalten

hab bloß nochmal nachgefragt, weil danach einer im obs. chat meinte "snapcall" nachdem ich opengemucked hab

Vom Zeigen Deiner Karten dürftest Du nicht sonderlich viel haben hier. Oder hattest Du einen besonderen Grund?
Old Oct 20, 2011, 8:16pm   #10
Stepi
pro trapper

Stepi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Malekith View Post
Vom Zeigen Deiner Karten dürftest Du nicht sonderlich viel haben hier. Oder hattest Du einen besonderen Grund?
war eigentlich eher für den Fall gedacht, dass der Spaniard über seine Allins mehr nachdenkt, falls er in dem Spot doch mit Grütze auftaucht woteva

Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules