THE FORUMS

German ForumsGeneral DiscussionStrategyFrench Forum
Old Jan 02, 2011, 12:10am   #1
Fhil
.

Fhil's Avatar

Fhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond repute
Default NL40 - AA vs Reg

$0.20/$0.40 No Limit Holdem
6 Players

Stacks:
Hero ($40.39)
UTG+1 ($37.13)
CO ($45.99)
BTN ($127.87)
SB ($43.71)
BB ($62.72)

Pre-Flop: ($0.60, 6 players) Hero is UTG
Hero raises to $1.20, 1 fold, CO calls $1.20, BTN calls $1.20, SB calls $1, 1 fold

Flop: ($5.20, 4 players)
SB bets $2.40, Hero raises to $7.40, CO calls $7.40, 1 fold, SB calls $5

Turn: ($27.40, 3 players)
Hero ??? (32$)

BTN ist Tabletarget mit 48/18

Der Donkbettor ist 32/28/50 nach 1k hands. 3b 8%. Donkt 18%.
Bin mir zu 100% sicher dass er nicht viel haben kann.

CO ist 22/17/30 nach 500 hands, 3b 7%. Spielt 10 Tische

Am Flop hab ich Timebank benutzt. War mir nciht sicher mit Betsize. CO callt wohl mit Draws, AQ KQ (?) und 4 sets. Wobei ich mir nciht sicher bi mit den Sets, Board ist ja schon sehr wet. Ich weiß nciht wonach seine Range stärker tendiert. Weiß deswegen auch nciht das korrekte Turnplay.

"Follow Your Bliss." - Joseph Campbell
Fhil est déconnecté   Reply With Quote

Sponsored Links
Don't like this ad? Register to make it go away!

Old Jan 02, 2011, 12:27am   #2
beuti
Professional

beuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant futurebeuti has a brilliant future
Send a message via Skype™ to beuti

hmm also wenn der CO 10 tische spielt, dann wird er kaum die zeit haben hier tricky zu werden. also ich denke auch dass der hier deswegen kein set hat.
die 4 am turn is aus meiner sicht ne gute karte und ich push den turn.
beuti est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 02, 2011, 12:33am   #3
CivSTAR
on the rail

CivSTAR's Avatar

CivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond reputeCivSTAR has a reputation beyond repute
Send a message via ICQ to CivSTAR

ich shipps wohl, is aber denke ich eher nen thiner spot. wenn der eine da 10 Tische spielt, kann ich mir vorstellen, dass er auch mal mit KJ auto callt und nicht aufgepasst hat, welche Action da war. ob er das am Turn callt, glaub ich nicht, aber pair+fd usw, was er nach der Action am Flop nicht reinstellen wollte, wird er denke ich nicht folden. gegen SB is es straight for value
CivSTAR est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 02, 2011, 12:44am   #4
lejean80
2k12

lejean80's Avatar

lejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond reputelejean80 has a reputation beyond repute

Suckt, aber raus kommt man hier nicht mehr. Shove turn mMn.
Old Jan 02, 2011, 7:46pm   #5
BubbleBoy
BubbleBoy

BubbleBoy's Avatar

BubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond reputeBubbleBoy has a reputation beyond repute
This member received this PokerTips Exclamation Mark for one of a number of reasons: blogging, winning a contest, contributing great content, etc. Keep an eye out for chances to receive one of these by your profile!

immer rein mit der knete

CO hat nen guten draw, wuerde nfd sagen wenn du das nicht haettest

BubbleBoy est déconnecté   Reply With Quote
Old Jan 02, 2011, 8:38pm   #6
slap666
Doyle Look-alike

slap666's Avatar

slap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud ofslap666 has much to be proud of

was ist mit 10$ am flop? 7,40 in 5,20+2,40 find ich ein bisschen wenig.
und jo, shove turn
Old Jan 02, 2011, 9:49pm   #7
Fhil
.

Fhil's Avatar

Fhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond reputeFhil has a reputation beyond repute

Ich trau Villain schon zu dass er zählen kann. Isolier ich mich mit nem Shove nciht gegen seine Nuts?

"Follow Your Bliss." - Joseph Campbell
Fhil est déconnecté   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules